If you want to be happy, then be!

: just hold me

Kategori: Allmänt

 
 
 
 
För ganska så precis 3-4år sen, hittade jag en låt av maria mena. och sen dess, så har jag varit fast. jag kan lyssna på samma låtar av henne hur många gånger som helst, Samma låtar jag hittade för 3-4 år sen lyssnar jag fortfarande på, och jag får lika mycket rysningar nu som då. Och jag får lite ont i hjärtat när jag tänker på att jag missade maria på peace and love förra året. 
 
Denna låt, är så fantastisk så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Världens bästa norska! 
 
Förövrigt så kliar det i fingrarna, jag vill verkligen sätta upp mina julgardiner och ljusstakar. DOCK måste jag hitta nå mer julpynt. Har ju inga tomtar eller så. Men jag är så kräsen. Dom måste verkligen skrika på mig. Och än har jag inte hittat någon som gör det. (jag har verkligen aldrig varit en "julpyntare", men sen jag flyttade är sånt det bästa jag vet. Typ. trodde jag aldrig. 
 
Jag trodde jag skulle få lite ledigt denna helg. men hey, två dagar är ju alltid något att hjänga i julgran. Sen kör vi igång på söndag igen. Det låter väl bra, gör det inte? - jo lite iaf! 
 
Nej, nu ska jag fortsätta se på oc lite, sen ska jag faktist sova.
 
puss och sånt. 
 
Kommentera inlägget här: